Bnde burdan tavsiye alarak gitmeye başladım. 2. Gebeliğim şu an 10 haftalık bebeğim. Nehir hanıma 1 kez gittim bir de sonuç göstermeye gittim 2. Randevumu bekliyorum. Çok yoğun bi doktor ama o kadar çok olumlu yorum var ki şimdilik gitmeye devam ediyorum. Özellikle ssvd için çok öneriliyor. Doktoru ınstagramdan da takip edebilirsiniz paylaşım yapıyor arada.