GulSey 39+1 şu anda.
Zaten yatana kadar atıştırıyorum . 4 gibi de tekrar uyanıyorum 😁 bebek acıkıyor diyor herkes bende kendimi böyle rahatlatıp yiyorum 😂 öncesi çok dikkat ediyordum ödem olmasın diye duştan çıkmadan soğuk su dökünüyordum gibi birçok şey. Ama 36 dan itibaren saldım kendimi 🤣