Durununannesi46 Ezgiduru geçmez yine de yaparlar bir şey olmaz. Üçlü dörtlü yaptırırsın olmadı. Nasılsın şimdi ?
Selenakmn Ysgl26 Ezgiduru pozitifimi dün öğrendim bende şansa doktor randevum vardı 10 haftalığım. Banada 13. Haftaya randevu verdiler ikili 14e kdr yapılır sıkıntı yok dediler
Defnemmmmmm Ezgiduru 34 haftalığım bugün 7.günüm halsizlik dışında göZlerimi açabildim çok ağrılı süreçti ama şuan iyiyim doktorunuz kan sulandırıcı iğne olman gerektiğini söylediği canım sana