Herkese merhabalar, bir anda sebep yokken çenemi tam açamamaya başladım ve çok ağrım oldu kulağımda çene kısmımda bir ağrı var ve boynuma kadar indi beslenmekte sorun yaşıyorum sadece çorba içebiliyorum acile gittim acildeki doktor dış kulak iltihabı dedi kbb doktoruna gittiğimde kulağında iltihap yok çenen kilitlenmiş dedi ve çene cerrahı bulamıyorum şuanda özellerde bile hep perşembeye randevu var bu durumu yaşayan var mı?