Burcuoztrkk valla canım 3 defa kan verdim test geçersiz sonucu geldi neden dedim kanda yeterli kromozon bulunamamış annenin hormonlarına bagliymis yani anormal bir durum olduğuna değil yaşadığımız bir durum dedi doktorum ve zaten 12 haftada bakmıştı ense kalınlığı burun kemiği herşey yerli yerindeydi bir sorun olmaz burun kemiği oluşmuş dedi 1 buçuk hafta snra 20 hftama giriyorm o zamn detaylıda yaptırcam içim rahat olsun 😘😘🤗