guzelbebegimmmmm Esraa_21 benim doktorum vermedi hiçbir şey. Dünyanın en pahalı ürününü de sürsen kuru ciltliysen çatlarsın dedi🤷♀️
Hilal-95 Esraa_21 cildin kuru ve vücudun sıkıysa catlıyosn naparsan yap benm göbeğim çatlamadı doğum snrası hızlı zayıfladm busefer oyuzden catladı haritaya döndm 🤣
Mervepera Esraa_21 kızların dediği gibi bende kullaniyodum bıraktım aynı şeyi dedi doktorum vazelin sur ddi çatlarsan catliycaksin ne sürersen sur dedi 🤣
Gamze646464 Esraa_21 bio oil ve lierac kullanıyorum 31+3 um henüz bı catlagim yok ama sadece göbeğe değil komple vücuduma sürdüm hep vücudu nemli tutmak önemli bence kuru ciltler çatlamaya daha meyilli genetik de önemli diyorlar
Canefzaaaaa guzelbebegimmmmm Kesinlikle öyle ilkinde neler kullandım neler. O pahalı ürünleri dahil kullandım. Ama çatlamaya hicbirsey engel olmadı. Güzelce nemlendir yeter yani. Catlayacaksan catliyorsun bal gibi
AysegulS_21 Bio oil ve mustelanın kremlerini sürüyorum. Bunları sür çatlasan dahi minimum düzeyde olur. Hiçbir şey sürmemekten iyidir. Ek olarak cildinin neme çok ihtiyacı var. Bu yüzden çatlamamak için çok su içmen lazım. 2.5-3 lt