Zehragniken Evet canim benimde oyle gayet normal herkeste ayni olmuyor ama ilk gebeligimde 6. ayimda birden goguslerim büyüdü kararma oldu tam hatirlamiyorum bi sure sonra süt te gelmisti. Bu hamileligimi de göğüslerimin buyumesinden anladm(16+4 olduk). Şuan da koyu kahvereengi doğana kadar simsiyah olacak heralde 😂😂