_hemdem_ Msl_ege inşallah benim de öyle olur 😊 burada kimse ihtimal vermiyorum bu gece doğum olacağına ama Allah büyüktür
Kubralii _hemdem_ bende 40. Haftama girdim ve bu saate uyanırım nefes darlığı ve bel agrısıyla uyandım kasıklarm da ara ara agrıyor ne yapıcam blmiyorm
_hemdem_ Kubralii hastaneye gittiniz mi ben de aynı belirtilerle sancim olduğu için gittim ama acikligim geceden beri yalnızca 1 cm oldu var olan sancim da gitti 😣
_hemdem_ snhstn malesef sabahtan beri sancim da yok açılma da yalnızca 1 cm doktor çıkış vermedi bu gece de burdayım ama değişen bişey olacağını sanmıyorum 😣
Kubralii _hemdem_ yok hayır gitmedim bende evde çekmek istediğim için gitmiyorum ama artarsa giderim diye dusunuyorum belli olmuyor bir agrım oluyor bir olmuyor tuhaf ya
Morika _hemdem_ Suyunuz gelmedi di mi? Açılmayı hızlandıracak esneme hareketleri önerdi mi doktor veya ebe?