Nurakin077 Tam doz aşılımısınız önce buna bakıyorlar. Eğer tam doz aşılıysanız işe devam ediyorsunuz. 5.gün içinde gidip hastaneye test yaptırıyorsunuz. Negatif çıkarsa işe devam, pozitif çıkarsa siz de karantinaya alınıyorsunuz.
Eğer tam doz aşılı değilseniz sizi de direkt karantinaya alıyorlar eşinizle birlikte. O durumda 5.gün kuralı filan olmuyor.
Ben öğretmenim. Aynı süreci yaşadım. Eşim pozitifti ve ben okula devam ettim. Kimse sormadı bile zaten. Kendiniz takibini yapıyorsunuz günlerin filan. Eşinizin hayat eve sığar uygulamasında zaten 5.günü yazar.