Bir sorun yoksa eğer normal doğum olur beklenir. Ama Bi sorun Çıkarsa ona göre plan yapılıyor doktor bilgilendirme yapıyor ekstrem durumlarda. Misal benim ilki normaldi hiç sezeryan lafı geçmedi 39da çatı kontrolü oldum. 41 e kadar bekletildi. 2.gebeliğim 17haftada plesenta aşağıda dedi. 22 de hala aşağıda duruyor. Plesenta previa dedi. Düzelmez ise sezeryan doğum olucak mış. 32 ve 36 da tekrar bakıcaz bu duruma ona göre kararı vericez dedi. Riskli ve çok kanamalı Bi ameliyat diye belirtti. Korkmadım desem yalan olur.. Bekliyorum bakalım. Hayırlısı