Feyzaveannesi geceleri öyle problem yokda şükür bel ağrım vs yok ama bugün bi az kasık ağrım var üşüttüm galiba . Valla bende tek tük aldım daha biberon vs almadımm beşikle ana kucağına aldık bide arabasını aldık bez aldım 😂 oyle stok falan yapamadım bende bu ay biberon alcam