11Melek Kuzey, yağız, karan beğendiğim erkek isimleri. Allah nasip ederde oğlumun adı kuzey olacak ☺️
rumeysatok 11Melek kuzey arkadasimun oğlunun adı yağız kuzenimin adı karan ismini de eşim beğenmiyor 😭
rumeysatok Civcivim_34 Cok sevgili kayınvalidem arda isminin bir anlami yok saçma sapan işler yapmayın dedi yoksa bende arda Alper diye düşünmüştüm ama bence çok güzel isim oğluşun ismiyle yaşasın inşallah 🥰
Civcivim_34 rumeysatok inşallah canım aynen bi anlamı yok ama ne bilim kulağıma hoş geliyor o yüzden koymak istedim
SekerAnne rumeysatok isim anne ve babanın hakkı içinize ne siniyorsa onu koyun anlamı da çok önemli tabi Benim şimdi de kızım olacak inş Ayşe Sare diye netleştirdik eşimizle Ayşe köylü ismi diyen de oldu Sare ne ya diyen de ama biz sevdik ve netleştirdik dedim 😌
rumeysatok Birann gerçekten çok güzel bir isim Rabbim hayırlısıyla kavuştursun inşallah oğluşuna darısı benim başıma 😊
rumeysatok SekerAnne çok haklısınız ama malesef eşimin önceliği her zaman annesinin istekleri her ne kadar çileden çıksamda ortak noktayı bulmaya çalışıyorum