zeynnn5441 o zaman yarın hastanenin aciline gidin orda hemsire yaparken eşinizde yanınızda dursun göstersin öyle yapın iğneyi vurmadan önce eşiniz içindeki havayı alsın oda biraz yakar, ve pamukla kolonyayla kolunuzu az ıslatın iğne kolay girsin. Ben eşimi hastanenin odasına aldırttım hemşire anlattı eşime o gün bu gündür eşim yapar. Kolunuzu sıkmayın ve iğne yapılırken o kolunuzla diğer kolunuzu tutun L şeklinde olsun kolunuz