incisu seymatpl 38+5 olduk bu gece sıcak duş denedim şu an belimde sancılar oluyor bakalım hadi hayırlısı
celik-sumeyye16 Peki karnın sertlesmesiyle birlikte ağrı olması nasıl yorumlanır acaba var mı tecrubesi olan.
poyrazinannesi3547 39+1 haftalık olduk 2 gün sonra son kontrole gel dediler salı ya da çarşamba günü alınır dedi perşembeye kalmaz dedi doktor baya korkuyorum ilk doğum olcak Allahın izniyle inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 🤲
uyanancirkiin celik-sumeyye16 sancı sıklığını takip et. Benimde ilk doğumumda dediğin gibi adet sancısı gibi olmuştu. Sıcak bi duş al. Sancıların düzenliyse 5 dk aralıklara düşünce hastaneye git. Rabbim bir avazda doğurmayı nasip etsin inşallahh 🥰
Black-34 39+3 🤣🤣gelmiyor ne sancı ne nişan ne birşey yok hiç bir şey bi an önce gelsin istiyorum doğsa keşke gideyim sıcak duşa gireyim bari
Mugesss seymatpl çatımda 2.5 cm açıklık var Hurma yiyorum bir de meryem anaotunu tavsiye ederim herkes çok güzel şeyler yazmış bana da annem yapıyor