Beray Kizlar persembe ikinci dozu oldum 4 gundur deli gibi agriyo kolum ne yapmaliyim normalmi bu kadar agrimasi ne zaman gecti sizin
aysenurtc Beray aşı yerinde şişlik- kızarıklık-ısı artışı - akıntı- iltihap yoksa ,,, ağrı olması normal tetanoz biraz ağır bir aşı çünkü
1919 Beray evet bende 3 gün sürdü sanki o üçgün boyunca geceli gündüzlü koluma kangren olmuş gibi ağırlık vardı kolumda
esrabadesavas Beray 10 dakika buz uygulamayı dene aralıklı. Birde pamuga kolanya dök üstünde beklet biraz ben ilk dozda fayda görmüştüm
Morprenses Beray benim ilk doz 2 hafta sürdü doktora sordum artık korkup normal falan dedi ama benim ebenin elinden kaynaklıydı bence 2.dozda baska ebe yaptı hiç ağrımadı