Kayicesinem moral bozacak bir sey degil. Aksine iç rahatlatacak jie sey benim 24 ten beri geliyor bebek büyüdükçe hareketlerinden etkilenip yine geliyor som 2 3 gündür 3 ögün geldi cok mutlu oldum hastaneye mama vs götürme derdim olmayacak. Ya gelmezse derdi de yok. Ablam da böyleydi arkadasım da var böyle olan. Doktor da gelir normal dedi. Mutlu olun bence