Bende 21 haftalık oldum,birçok şeyi hazır diyebilirim. Odasi, kıyafetleri, küveti,bebek arabası, hamağı vs. Hem heveslik ve heyecandan hemde mulum hergun fiyat artıyor.Banada erken denildi fakat pek dinlemedim. Rabbim hepimizin bebeğini sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲