Kizlar ben 5 aylık evliyim doktorların hesaplamasına göre bebeğim 4 ay 3 haftalık ama ben ilk bir ay kesinlikle korundum 1 aydan sonra korunmayı bıraktım yani bebeğimin o kadar büyük olması imkansız bişey sizinki de öyle mi acaba doğru bı hesaplama mi bu