mervekalayci32 Ya 10 gun diyor kalan gune ama ben hala anne mi olcam inanamiyorum ayni duyguyu yasayan vsr mi😍 saka gibi geliyor yani
aysenurtc mervekalayci32 yaaaaa benim de düşünüp durdukça inanamıyorum ☺️🙏🤰🏻 son 9 diyor hayırlısı bakalım bizim kız çok hareketli ağrılarım da arttı ama doğum emaresi yok henüz ☺️
Efenin_annesii mervekalayci32 bizimde Allah izin verirse son 10 gün bende aynı duyguları yaşıyorum çok şükür Rabbime bize nasip ediyor sağlıkla elimize kucağımıza almayida nasip etsin çok güzel bişey değil mi 🥺🥲
Dunyabebek mervekalayci32 benimde son 19 diyor ama gelecek gibide değil sanki. Karnım sıkılaşıp toplanıyor kipirtilar daha azaldı bide uyuşuk gibi bu hissi yaşayan var mı?
mervekalayci32 aysenurtc ayni ben ❤️ dun gece uyanip durdum bide karin sertlesmesi var sizdede oluyor muuu arada semsert oluyo🤣
aysenurtc mervekalayci32 sertleşme oluyor 🥺kasıklara aşağıya baskı da oluyor şu sıra haraketleri de arttı😍
Askpare mervekalayci32 hareketini hissedene kadar bağlanamamştm öyle ama mucizeyi hissedince en sevdiğim şey oldu elhamdülillah 🐤🤲🏻🤍