Mikmikbuk Asyammmmm 😀 14 de doktorum göremedi, ne istiyosunuz dedi, babası kız istiyo dedim, kız olabilir belki demişti ama inanmamıştım. 16 da kızım gözüktü 🥰 21 de detaylıda kendim bile gördüm kesin kız 😂😂
Duy_gu RaYaRY yani çoğu arkadasın da doğru çıkıyor hem sohbet oluyor kız erkek farketmez zatn herkesin kabulu demi canm
RaYaRY Duy_gu tabikide hamilelik başlı başına stres burda stres atıyoruz çokta takılmamak lazım boşver canım 💕
Mikmikbuk Yok yani uzmanları ihtisasını yapmış belki 1000 tane hastaya bakmış tahmin yürütmüyor görmeden😀 kimse bireysel algılamasın ama yani sallamasyon geliyor bana. Saygılarımla 🥰♥️
RaYaRY Mikmikbuk canım bende bı sağlıkçıyım merak etme bilgili olduğum konudada konuşmasını çok iyi bilirim sohbet ediyoruz burda sen fazla ciddiye alip takma kafana
Betus02 https://resimyukle.io/r/ha0jQwIHSx bizde daha öğrenemedik engin fikir ve yorumlarınızı alırım 🤗☺️