23haftalık olduk heyecanla perinatoloğa gittik ve bebeğin ayaklarının içe dönük olduğunu söyledi(clobfood) çok üzgünüm bebeğim için ama bana hiç inandırıcı gelmedi doktor her çıkanı ağlatıp çıkardı merak ediyorum böyle diyip sağlıklı doğan bebişler var mı 🥺