Herkese selamlar,
Uzun zamandır hamile kalmak için uğraşıyorum kızlar. Reglime 5 gün var ve bugün kahve rengimsi bi akıntı geliyor. İki gündür midem bulanıyor. Kasıklarımda dün akşam ağrıyordu. Hemen internete baktım yerleşme kanaması yazmışlar ama sizin fikriniz nedir? Hamile miyim acaba?