Umudun_annesi123 Kızlar selam 38+4 olduk artık yoruldum oturamıyorum kalkamıyorum uyuyamıyorum ağrılarım çok oluyor.Dun bütün gün adet sancisi gibi sancim oldu belim çok kötü ağrıdı ama bugun hic birsey yok acaba böyle olan oldumu hic
aysenurtc Umudun_annesi123 38+ 5 im belim kasıklarım çok ağrıyor yürümekte zorlanıyorum ve bacaklarım sanki spor yapmış da hamlamışım gibi komple ağrıyor . Bebek hareketleri de arttı zorlamaya başladı
ayseegell Umudun_annesi123 yaklaşık 3 dakika sonra 40 haftalık artık dayanamıyorum miğdem yanıyor belim,sırtım kasıklarım kalça kemiklerime varıncaya kadar ağrıyor yemek yiyemiyorum uyuyamıyorum ve doğurmak istiyorum artıkkkkk😫🤦♀️
Mukaddesdvc Umudun_annesi123 38+3 oldum bende sezeryan benimki 3 gün sonra doguracam cok zor gercekden bu gnler normal olup beklemesi zor olurdu
Asyaveannesi36 Umudun_annesi123 bizde 38+1 nefesim kesiliyor bazen bebeğinizin kafası aşağıda mı normal doğum mu dedi doktor
Umudun_annesi123 aysenurtc evet benimde öyle hayırlısıyla bi dogursaydik inşallah rabbim hepimize kolay doğumlar nasip eder
Zehra_turdu72 39+3 gün agrılar tavan yapmış hala beklemedeyiz rabbim kolay bir doğum nasip etsin bizlere