YasinMerveYaln tansiyondan korkmuyorum da erkene alıcam diyince zaten bu hafta içinde alıcak canım haftaya yok sonraki hafta zaten normalde doğum tarihim olcaktı 39 olacaktım ama şimdi 37 haftadayım ilki daha erken doğdu ama ne bilim çok tırsıyorum böyle bi sonuç beklemiyodum gayette rahattım😐