Ebissss Bebek düşünüyoruz regl 9 gün var akıntılarım koyu sarı ve bozulmuş yiyecek gibi kokuyor hamilelik olabilir mi test yapmadım. 2 haftadır bu durumdayım ?
Kvser Ebissss canım bu enfeksiyon maalesef ki . Sarı yeşil alıntı enfeksiyon veya mantar demek . Su renginde berrak olan akıntı yumurtlama ve gebelik belirtisi diye bilinir . Veya peynir kesini renginde akıntı
esmakocdag Hamilelik de olabilir, benimde 1 hafta kala kokusu değişmişti, reglim de 1 gün gecikti normalde hiç aksamaz test yaptım ve pozitif çıktı şuan 5 haftalık hamileyim
Ffnur Ebissss olabilir cnm bndede surekli enfeksiyon oluyo ve suan hamileyim yeni ogrendm bende ve bndede akinti sari camasrimda farkediyorum ama idrar yaprken beyaz akinti gelio arada sanrm hamilelktn oda adetime 6gun kala ogrendm bende
esmakocdag Ebissss yani kendini ümitlendirmeden erken gebelik testi yapabilirsin ama yeşile dönüyorsa akıntın öyle yazmışsın o zaman iltihap olabilir
Kvser Ebissss enfeksiyon mantar gebeliğe engelliyor diye biliyorum sonuçta enfeksiyon canım önce tadevi olman lazım bu sebeple gebe kalamayan çok kişi var şans eseri gebe kalanda ama genelde zor yani 🥺 soğan kürü duymuştum enfeksiyon için
Ebissss esmakocdag idrar da çıkmaya bilir de kan tahlili içinde erken diye düşünüyorum 11 gün kadar beklemem gerekecek galiba