Zeynepglr 10.haftadayım kabızlık sorunu yaşayan var mı bu haftalarda benim kötü durumda çıkamıyorum ve bildiğiniz kanamam oluyor bu sorunu yaşayan var mı?
Mikmikbuk Zeynepglr O haftalarda oldu, bol su ve yürüyüş hamurlu şeylerden kaçış sebzelere yöneliş ile atlattım şükür.
Zeynepglr Doktoruma sordum osmolak kullan dedi yarın onu alacağım sizde yine doktorunuza danışın teşekkür ederim 😊 geçen hafta kanamam olduğu için doktor istirahat verdi hiç kalkmadığım için ondan da çoğaldı yürüyüş yapabilseydim iyi gelirdi