Hilal91 Kızlar selam Aranızda ofis histeroskopi yaptıran varmı ? Bir polip görüyorum dedi doktorum . Adetten 10 gün sonra yapacaklarmış . Çok korkuyorum. Yaptıran varmı aranızda az konuşalımmmı 😔
Kumpr Hilal91 korkulucak hiç birşey yok ben yaptırdım hiç anlamadım bile sonrasında ağrım falan da olmadı normal hayatıma devam ettim
Tugba-68 Salı günü yaptırdım canim bende de 1 polip çıkarıldı 25 dk falan sürdü çıktıktan sonra biraz agrım oldu ama dayanılmayacak gibi degildi
Tugba-68 Ama adetten 10 gün sonra geç diye biliyorum adet bitiminden 3-4 gün sonra yapılması gerekiyo
Hilal91 Evet bende öyle biliyorum ama doktor kağıda sat 2 hafta sonra yazmıştı. Adetımı hesaplayıp 10 gün sonrasına da gün verdıler . Bağcılar eğitim araştırma da