AlpAslanbabysmom Elifdemireel Hindistan cevizi ve badem yağı kullanıyorum gerci kullandığım kremlere ve yağa rağmen çatır çatır çatladığım için çokta takmıyorum artık açıkçası 🤷🏼♀️🤦🏼♀️
SayeMom Elifdemireel bio oil yağı cok güzel bir nemlendirici ve soguk sıkım hindistan cevizi yağı gratisten almistim ikisinide
Ipekgulll Elifdemireel bio oil kullanıyorum ama annemde de çatlak olmamış biraz genetik diyorlar genetik mi yoksa bio oil mi iyi geldi bilemiyorum
Asyaveannesi36 AlpAslanbabysmom bio oil kullandım 20.haftamdan itibaren bunun yanında 3lt su ve günde en az yarım saat yürüyüş yaptım 38+1im hiç bir yerim çatlamadı
Mugesss İncia ve bebek yağı kullandım 20. Haftadan 33e kadar hiç çatlamadım. 33te bir çatlak gördüm ilerlemesin diye kreme yağa boğdum kendimi ama yine de baya ilerledi. Yapacak bir şey yok :)
Poyfudukk Kakao yağı da öneriyorlar uzmanlar bir de bol bol su tüketilmeliymiş benim düşünceme göre genetik bu çatlama olayı umarım bu konudaki genlerimi annemden almışımdır da çatlaksız atlatabilirim 😅
Elifdemireel Poyfudukk ayyy umarım benimde öyle olur annemden alırım genimi 😅 ama su çok içemiyorum alışmam lazım 🥰