kizannesi_1004 Kızlar doğumundan hemen önce bebeklerinizin hareketleri nasıldı? Çok mu hareketliydi az mı? Benim ki sanki bugün biraz hareketli doğum belirtisi olabilir mi merak ediyorumm
Sh_erdogan kizannesi_1004 bizde 37+2 deyiz aynı şeyi soracaktım. İnanılmaz hareketli bu bi doğum belirtisi mi merak ediyorum
Kkbbra kizannesi_1004 36+3 hafta çok hareketli hem aşadan kafasıyla baskı yapıyor hem ayaklar kaburga kemiklerimde sürekli İttiriyor 😬 bazen can yakıcı oluyor
rabiamustafa Sh_erdogan 38+1deyiz canım hiç durmuyo hatta gece uyku uyutmuyo artık ama hiöte doğası yok doktoruma sordumda artık sığmıyo yerine büyüdüğü için karnın dalgalanır gbi olabilir sert hareketler fazla olur artık dedi 😉
Eliffmeva Ben 34+5 deyim sürekli kasılma halindeyim karnim toplanıp duruyo erken doğum riski de yok ama yinede semsert oluyo karnım 🤷♀️
Sh_erdogan rabiamustafa aynı sizdeki gibi oluyı gerçekten, ilk gebeliğim oldugu icin bende merak ediyorum en ufak bi farklılıkta doğum mu bu diye🥰Allahım bu tatlı heyecanlarımızı eksik etmesin her birimize hayırlı doğumlar nasip etsin insallah🙏🏻
rabiamustafa Sh_erdogan amin canım amin inşallah benimde ilk bebiş herşeyde hemen doktora soruyoruz şöyle oldu böyle oldu ama sanırım Bu kadar kolay deil doğum😎😎😎😀
Sh_erdogan rabiamustafa kolay diyelim de kolay olsun insallah😍ben doğum acısından sancısından çok , bebeğime kavuşacagım anı hayal ediyorum korkum geçiyo
Sh_erdogan rabiamustafa Daha belli değil canım, bu hafta çatı muayenesi olucam . İnşallah uygun olursa normal istiyorum🙏🏻
rabiamustafa Sh_erdogan hayırlısı olsun inşallah canım hangisi uygunsa sağlıklı olucaksa öyle olsun🙏😊
Sh_erdogan rabiamustafa Amiiin insallah canım benim Allah razı olsun😍🤍Rabbim sanada hayırlı güzel ağrısız acısız bi doğum nasip etsin insallah🤲🏻
Mrskocc Ben ilk hareketlerden beri o sertleşmeleri topaşmaları yaşıyorum doktor normal dedi hep . Bu arada çatıya kaçıncı haftada bakılıyor ben 32 kontrolüne gidicem yarın . Bakar mı acaba ?
rabiamustafa Sh_erdogan Amiin inşallah cümlemize sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin Rabbim🙏😍