28 yaşındayım ve bu yaşıma kadar ilk kez bir kaç ay öncesinde gördüm bu lekelenmeyi hatta baya damla şeklinde açık renkli kan geldi. O ay ovülasyon takibi yapmadım hiç bu yüzden yerleşme falan sandım ama uygulamadan bakınca yumurtlma günü olduğunu farkettim. 2 gün öncesinde eşim ülke dışına çıkmıştı ve 3 gün sonra döndü. Doğal olarak değerlendiremedik. (İlk kez kaçırdık yumurtlama dönemini)
Ben biraz araştırdım ne kadar doğru bilmiyorum ama yumurtlama kaliteli olunca kanama oluyormuş. Belki değerlendirebilseydik tutacaktı. Siz kaçırmayın değerlendirin derim.