Eleonora Kızlar dün kanamam başladı bugün küçük parmak kadar parça düştü benden yarısı böyle deri rengi yarısı koyu kırmızı. Normal mi bu? Birde parçayı düşürmeden önce yoğun bir sancım vardı. Hala var ama o zaman daha yoğundu ilk defa böyle bor şeyle karşılaşıyorum🥺 parçayi görünce çok korktum
Bsradogn Eleonora normal canım benimde avuç içi kadar parça gelmişti inşallah kendi kendini düşerek temizler. Sancı da normal, düşük en nihayetinde zor bir durum Allah yardımcın olsun İnşallah
Seyturak Eleonora bende parça gelmedi kanamam minik mimik parçalı gibiydi ve evet normalden fazla bi sancı vardı. Geçmiş olsun kanamadan sonra unutun herşeyi
Ebruli1903 Eleonora ya benimde bugün betam düştü pazartesi doktora gitçem 2 Aralık son adet tarihimdi 26 dan 11 düştü kimyasal mı oluyor benimki de
Eleonora Bsradogn çok teşekkür ederim canım♥️ Allah razı olsun🤲🏻 Sanada geçmiş olsun gerçekten zor bir durum. Bundan sonra hamile kaldın mı?
Bsradogn Eleonora Ne demek çiçeğim 7-8 ay sonra hamile kaldım oğlum şuan 18 aylık. Şimdi de kızımı bekliyorum inşallah 🥰 Rabbim hayırla ve sağlıkla isteyen herkese nasip etsin
Minigim3 Eleonora bende kimyasal gebelik yaşadım 1 ay normal regl sürecim geçti sonraki ay hamile kaldım şuan 13+4 🙏içiniz ferah olsun
Eleonora Bsradogn Amin inşAllah🤲🏻🥰 Allah oğluşunu korusun, kızını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah🥰♥️
mmihri Canım bende kimyasal gebelik yaşadım bi öncekinde aynı şekilde parça şeklinde gelmişti ve çok ağrım olmuştu. İstersen bi hastaneye gidip yine ultrasona gir. Ben öyle yapmıştım için rahat olur..
Eleonora mmihri doktorum önermedi canım ultrasonu. Gerek yok diyor.Eğer parça düşmesi normalse yani içim rahat eder hatta iatiyorum hepsi temizlenip gitsin. Sen kimyasal gebelikten sonra hamile kaldın mı canım?
mmihri Eleonora acayip ben kendim ultrason istememiştim çok kanamam var diye ısrar etmişti doktorum emin olalım diye. Aynen canım 1 ay kendime psikolojikmen zaman verdim sonraki ayda hamile kaldım tekrar 😊 şuan 11 haftalığız. O ara çok üzmüştüm kendimi ama şuan düşünüyorum vardır herşeyde bi hayır. O yüzden sakın üzmeyin kendinizi. Doktorum bana kimyasal gebelik geçirmen iyi bişey en azından hamile kalabildiğini eşinde ve sende bi problem olmadığını tüplerinden 1 inin açık olduğunu öğrenmiş olduk demişti. Gerçi ilk gebeliğiniz mi bilmiyorum da. Bian o an ki kendime gittim..
Eleonora Seyturak teşekkür ederim sizede geçmiş olsun♥️ Kimyasaldan sonra hamile kaldınız mı? Beklemem gerekiyor mu?
Eleonora Ebruli1903 maalesef büyük ihtimal evet canım. Geçmiş olsun. Bende 2 kez kan vermiştim,2 gün arayla verdim. betam önce 30,99 sonra 28,90 a enmişti. Son adetim 19 kasımdı ama kanamam 31 aralık oldu
Seyturak Eleonora ben düşükten sonra ara verdim kafamı topladım denediğim ay hamile kaldım. Gerçekten psikolojik hep
Eleonora mmihri Allah bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Amin canım🥰🤲🏻 Evet bendede ilkdi. Oysa ki çok mutlu olmuştum hamile olduğumu sanıyordum. İlk zamanlar çok üzüldüm ama kanamam başladıktan sonra içime bir ferahlık geldi☺️ Gerçekten vardır her şeyde bor hayır. Allah sağlıklı ve hayırlısını nasip etsin Amin
Eleonora Ebruli1903 Allah hayırlısını ve sağlıklısını versin canım Amin🤲🏻 Üzmeyelim boşuna kendimizi.