Bebegimvebennnnn Kaşıntım çok diye mantazol krem kullandım bi zararı olmuş mudur 1 kere kullandım 17 haftalığım dr haftasonu dıye cvp yazmadı bende kullandım ama kortizonlu birsey sonucta
alparslanin_annesi Bebegimvebennnnn canim varsa zeytinyağı kullan vallahi kremlerden bile harika yumusacik tuttu ben yağlı iyrenc olacak sandim ama alakası yok yumuş yumuş
burcuruli Bebegimvebennnnn bende hamileliğimin başlarında 3-4 kez kullandım doktor vermişti zararı olur mu diye sorduğum zaman yani bir zararı olsa kullanmanı önermem demişti zaten kaşıntı geçince bıraktım kaşıntın olursa kullan demişti
burcuruli Bebegimvebennnnn evet ama ben çatlama için kullanmadım genital bölge de kullanmam için vermişti doktor siz karnınıza mı sürdünüz
alparslanin_annesi Bebegimvebennnnn yok yaa benim hir anda çatlaması oldu bende senle aynı durumu yaşayıp paylaşım yaptım elimde kremim de yoktu Allah razı olsun bir kişinin yorumu sayesinde bende kurtuldum ilerde geri devam edermi çatlama bilmem ama o zaman durdurdu taa şimdi 20. Haftadayız bakalım ☺ hamilelerin birçoğu hamilelik boyunca kullandığım öğrendim vede
alparslanin_annesi Bebegimvebennnnn canim çatlaması başlayan karın kaşınır kaşıdığın zaman yırtılır yani çatlar yağ yumuşatır nemlendirir o yüzden durdurur çatlamayı ❤
Bebegimvebennnnn burcuruli yok genital bölge tabiki ama doktora sormadan kullandığım için çok korktum siz kaç aylıktınız kullanırken