Dogaaaa Merhaba 15+6 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar önlem açmalı Protestan kullandım dün Doktorum kesti bugün kaşık ağrım oluyor acaba normal mi? Aynı durumu yaşayan anne adayları var mı?
Polenpolen52 Dogaaaa bende bırakırken korktum 15 haftalıkta bırakmıstım gerçı fazla kullanmadım, doktor bırak dedıgınde bıraktım , kasık agrısı 15-16 haftalar cok oluyor ya normal