20 haftalik gebelik ve başlıktaki tok dediğimde tam tok bile değil geri acıkmıştım 1 saat önce gibi köfte yemiştim ve 160 çıktı bilmiyorum normalmi degilmi sağlık ocağına gidip de bakicaz ama kafaya takıntı oldu sizlere de sormak istedim bilgili arkadaşlar varsa