tazeannecik1 Yatıyor musunuz? Oturuyor musunuz ? Ne yapıyorsunuz kızlar, karnım hiç rahat olmuyor benim ya nasıl yatsam rahatsız oluyorum otursam karnım sertleşiyor ya yatsam nereye kadar yatıcam 😐 Offf anam of 🤭 30. Haftanın son günündeyiz🙊
Deletedmom623737 tazeannecik1 Bi oturuyorm bi kalkıyorum bi uzanıyorm bi iki tur atıyorum açıkçası panda gibi yuvarlanıyorum ordan oraya 😅😅😅
Kumsallina95 tazeannecik1 yuvarlanıp gidiyoruz diyeyim bacım 🤣🤣 bı kalkıyorum bı yatıyorum bu oturuyorum ,🤣🤣 bende 30. Haftanın son günündeyim 😊🤣
FusunF tazeannecik1 ay aynen özellikle gece uyurken artık uyuşuyor sol bacagım uyku tutmuyor sonra biraz sağa dönünce vicdan azabı cekiyorum geri sola dönüyorum 😂
tazeannecik1 Kumsallina95 Bende yuvarlanıyorum valla eşim sürekli napıyon sen bi ordasın bi buradasın diye ah bi anlasa halimi 😂
Liyuzamom tazeannecik1 yatınca midem yanıyor oturunca bebek toplanıyor bi oturuyorum bi yatıyorum bi oturuyom bi yatıyorum kafayı yemeye az kaldı 🤣🤣🤣🤣🤣
tazeannecik1 Liyuzamom Benimde gerçekten 🤣 Hele gece perişanım asla uyuyamıyorum 5 6 yı buluyor dön Allah dön 😐😩
Mikmikbuk pusatmom35 Bizimki alıştı😂 hakket çirkin bi oturma şekli ama çok rahat hahaha😀 bide ben extra ayaklarıda birleştiriyorum koltuğu da mahvediyor