Cemre15 aynn canım. Bende özel düşündüm ilk hamile kaldığımda sonra baktım o kadar parayı vereceğime bebeğe bişeyler alırım. Ben normal istiyorum. Bebiş de normal doğuma uygun şuan kanala da girmiş. Bi sıkıntı olmazsa inşallah normal doğum yapcam 🙏🤲🥰yapabilirm inşallah. Allah yardımcımız olsun 🙏💕 şehir hastanesi de güzel diye duydum, odalar tek kişilik felan diolar. Ebeler de inşallah iyi olur bakalım 🥰