Svcncmrnz Zeynep8 bnde de aynısı olmuştu acile gitmiştim progestan verdiler iyi geldi düşük riski var dedi doktor.yatman gerek
Zeynep8 Askiletotomsu devlete gittim kese goremediler. Ama özelde görmüstü beta hcg 278 cikti anlamadim gec dollenmemi nedir yarin yine ozele gidicem
Zeynep8 Askiletotomsu ayrica aderimden 7 8 gun gecti 278 beta normalmi bilmiyorum . Devlette beklemedim geldim cunku duramadim
Askiletotomsu Zeynep8 hiçbir doktor 278 de kesinlikle kese goremez İnternetten okuyabilirsiniz beta kacken kese goruldugunu