Esrayilmaz005 bizde yaptırdık. Şöyle söyleyeyim. Bazı hastane prosedürlerine girmiş durumda yani yaptırmak zorundasınız o dr’da muayene ve doğum yaptıracaksanız. (Ben dr’umdan vazgeçmek istemediğim için yaptırdım) Bazı drlarda eğer sizde ya da yaptırdığınız taramalarda problem görürse, gerek duyup yine sizin insiyatifinize bırakarak gerekli olduğunu söylüyorlar. Bir diğer seçenekse yaşınız. Yani yaş faktörünü de göz önünde bulundurarak riskli olup olmadığını anlamak için isteyebiliyorlar.