Sinem5895 benmde varla yok arası birşeydi bebek baskı yaptıkça haliyle ağrı ve acı oluyor doğumda ıkınmaktan daha da artmıştı bir de doğum sonrası kabızlık yaşamıştm neyseki doktorumun ilaçları sayesinde şuan hiçbirşey kalmadı bol su için lütfen günde en az 2,5 lt bu çok önemli