MinaGamze3 ya bu doktorların derdi ne doğum anına kadar dönmemişti ilk kızım sancılarım başlayınca dönmüştü yurtdışındayım
Kesinlikle sezeryan isteme gibi bi durum söz konusu değil eğer bebek ve sen iyiysen hep normal öneriyorlar
Sezeryan yapmıyorlar sadece tehlike durumunda
Erken doğum riskim vardı ciğer geliştirici vurdum
O bebeği saha beter eder sen bol bol dinlen ilaçlarını kullan 36 hafta dan sonra doğması sıkıntı değil dediler onu bile vurmadılar ki çok duyuyorum o iğneyi vurdurup bebeğini kaybeden insanlar
Tr de ki doktorlar kafayı yemiş hele özel hastane erindiklerinden direk sezeryan