32 haftalık hamileyim sadece 1 tane çatlağım vardı ve az önce ayna tutup baktığımda çatlamaya başladığımı farkettim . Ve bu çatlaklar en altta kasık bölgemde :( üstte çatlak yok . Moralim ister istemez bozuldu … Lıerac kullanıyorum bebek yağı kullanıyorum. Başka çözüm yok mu