İki gündür az hareket ediyor hatta o kadar derinden hissediyorum ki sancım yok sadece ara ara kasık agrısı oluyor ve karnım sertleşiyor o kadar ama ilk gebeliğim merak ediyorum bişey olurmu bebeğime diye acile gitmelimiyim tecrübeli arkadaşlar lütfen akıl verin😢