Aaysegul_ Kizceler hamile kalmadan önce lazer vardı fakat yarıda kaldı genital bölge temizliği nasıl yapıyorsunuz kuaföre agdaya gitmek sorun olur mu artık göremiyom çünkü göbeğimden dolayı
charlottececi Aaysegul_ ben agdaya gidiyorum. Oncesinde evde lazer yapiyodum. Agdaya gitmekten memnunum 🤣 ferahlik temizlik ☺️
asel35ece Aaysegul_ ben kuaföre gidiyorum. Kendim normalde de ağda yapamam asla oraya. Ben de lazer gidiyodum kaldı. Kuaförden başkasına güvenemem hem görmesi açısından hemde hassas bölge bi şey olur diye korkarım
Deletedmom623737 Aaysegul_ Ya bende çok gitmek istiyorum agdaya cok zorlanıyorum şuan ama hiç gitmedim kuaföre utanıyorum 😪
incisu Aaysegul_ venüsün jiletini aldım ben ☺️ Kaşınmada yapmıyor biraz erken çıkıyor ama rahat oluyo yinede aynanın karşısında yapıyorum ben
Omerberat Aaysegul_ vala arkadaşım ben son güne kadar gittim kuaföre, ben ayrı beceriksizim ,en iyi bu bana göre tabi
incisu Erayhilal sen bilirsin benim kolayıma öyle geldi ben ağdaya güvenemiyorum bekarken bile canım çok yanıyodu hamilelikte daha da hassaslaştım birde temiz bi yer bulman da önemli
Asyaveannesi36 Aaysegul_ ağda en iyisi lazerdi benimde hormonlardan genitalde tek tük çıkmıştı güvendiğim bir yere gittim haftayada doğumum var tertemiz jilet aşırı çoğaltıyor kaşındırıyor
Esmnr Aaysegul_ lazerden sonra ağda yaptığın zaman azalan incelen tüyler tekrar çıkıyo kalınlaşıyo. Lazere gittiğim yerde öyle söylemişti. Benimde yarım kaldı o yüzden ağda yapmadım jiletle alıyorum öyle bi çoğalma olmadı.
Aysee_35 Aaysegul_ valla ben 31.haftamda oturdum ayna karsısına bir yanda sir makinem bir yanda lamba açtım aydınlık versin diye. Bikini bölgesini aldım kendim hatta arkamı bile aldım zar zor da olsa. Napim kendime kendimden başka hayır yok
Tmrelmas Aaysegul_ geçenlerde bende sormuştum bu soruyu çoğunluk ağda önermişti kuaförde bugün artık Bi cesaret gittim 5 dk da halloldu çok şükür rahatlık ama bu kadarcık bişeye 40 TL vermekte ne biliyim 😅