papatya981 21. Haftada ke di doktoruma gittjm hersey normaldi 22. Haftada petironoji uzmanına detayliya girdim bagirsaginda parlaklık var dedi . Kendi doktoruma yazdım hemen 1 ay sonr ageldiginde bakarız dedi . Okadar korkuyorumki gectimi gecmedimi diye doktorun hemen gel bakalım tekrsr demesini isterdim ama demedi şimdi doktoruma degistirecehik cuma günü başka doktora randevu aldim inşallah geçmiştir benimkide