Syhannseyhan Kızlar 8+4 üm aşırı bı yaglanma var saclarımda yüzümde ve baya bir sivilcelenme oldu normal mi ya?
Durucelikel Syhannseyhan benimde oldu hala gecmedi suan 24 haftaligim devam ediyor biseyde kullanamiyoruz gecsin diye
Deveci Durucelikel benım de suan aynı durum sorunlarım var cinsiyeti kız dıyorlar sizin ne oldu bebişiniz