Zeynepnacar Bende açlığa hiç gelemem hatta annemler der sen aç kalma da kim kalırsa kalsın,çok sinirlenirim çok çabuk güçsüz düşerim bayıldığım bile olmuştur Ama hayatım söz konusu olunca aç kaldım valla,Bebeğimin kalbi durmuştu ve ben o gün sadece bi bardak su içtiğim için beni o gün kürtaja almadılar bi sonraki gün aldılar,doktorum 12den önce yemeği kes dedi tabi ben bebeğimi kaybetmiştim o acıyla kürtajdan sonra bile bi gram yemek yemedim yani toplam 3 gün falan aç kaldım,sizde etraftaki hikayeleri bi kenara bırakın ve doktorunuz nasıl yönledirirse öyle yapın sağlığınız herşeyden önemli 🤗❤️