B_U_S_R_A tugbaa_g benim sancım kasıklarımda idi kişiye göre değişiyo olabilir sonuçta her gebelik bile birbirinden farklı 🤗
Mehmetinannesii tugbaa_g benim kasiklarimdan vurmustu karnim surekli sertlesip yumusuyordu acilmam siklastikca hem sancisi fazlalasiyor hem suresi kisaliyordu kizimda bu sekildeydi. Suan 29 haftalik erkek bebege gebeyim bakalim bu nasil olacak
poyrazinannesi3547 tugbaa_g bende ara ara yalancı sancılar oldu ama geçti inşallah bekler salıyı bakalım sağlıkla kavuşalım bebişlerimize
Tugbaysma Valla ikinci kez 40 hatlftalik hamileyim ilk dogummu zorlukları anımsıyorum ama sancıyı nerden girdiğini hatırlayamıyorum hiçbir şekilde Allah öyle bir güç vermişki
Btl_ulusal tugbaa_g bende sızıntı şeklinde suyum geldi ama hiç bir şekilde sancı yoktu suni sancı ile doğum yaptım
Kmrasena96 Btl_ulusal suni sanci ile nasıl oldu yani çok ağrılımi beni baya korkuttularda 41 haftaya gırıcem bende gelmıyor bı turlu doktorum pazartesi günü gel suni verelım dedi
Serap_kartal5 tugbaa_g her annenin doğum anı farklı ben bir gün önce karnım taş gibi iki defa kramp girdi ve geçti.Sabah ezanda suyum geldi ve doktora gittik o sırada da öyle çok ağrım olmadı ..10 santim açılmam da doğum anında belime çok ağrı girdi doğum sonrası hiç bir ağrım kalmadı 🙏
kokulutaslar89 Bende çok merak ediyorum Biraz korkak bir insanım bu tarz şeylerde İğne olmaya giderken bile ağladığım olmuştur Doğum benim için milat olacak Bundan sonraki hayatımı ohooo ben çocuk doğurdum bunu mu yapamayacağım diye geçiririm sanırım 😀😀
Btl_ulusal Kmrasena96 herkeste farklı ilerliyor bence acı eşliğine göre değişiyor o yüzden hiç korkmayın Allah kolaylığını veriyor 🥰
Caglarass tugbaa_g İkinci doğumum olacak ama gram hatırlamıyorum. Unutuluyo dediklerinde ben bu acıyı asla unutmam bidaha doğurmam demiştim unutuluyomuş 😅