seymafrnc muayene ücreti 135 TL civarıydı sendika indirimi ile 105e düşürmüştüm bu pazartesi nst çekilecek onun ücretini daha bilmiyorum bakalım ne olacak hastane şartları iyi ama doktorun usgsi yeterli değil o yüzden hastanede görüntüleme merkezi var orda bakılıyor Sibel hanıma da hiç gitmedim