Bende sezeryan oldum,gaz yapmayacak sossuz çorbalar içebilirsin canım. Tavuk suyu içmiştim ben ameliyat sonrası da çok çabuk tuvalete falan çıkabildim bir sorun yaşamadım. Hatta ameliyat sonrası yemek saatimde hastane de bana tavuk suyu çorbası getirmişti 😊