Bssrrr Kızlar uygun fiyatlı ve kullanışlı bebek arabasi tavsiye edebilirmisiniz ,? Civil de 2600e kanz’in var ama sizede danışayım dedim
asyaa0 Bssrrr Canım ben e bebekten Joie Litetrax 3 markalı arabayı aldım çok da memnunuz puset ile birlikte 2.200 e geldi şuan fiyatı artmış olabilir ama 😃 Bakmak istersin diye link bırakıyorum: https://www.e-bebek.com/joie-litetrax-3-tekerlekli-bebek-arabasi-p-joi-s1112djurb010/
melekkizim_00 Bssrrr quero s-line aldık, ona bizde bakmıştık ama çalışan kişi pek önermemişti aralarında en dandiği bu demişti ama bilemiyorum
Bir_abla Bssrrr merhaba bir kaç siteye baktım bukabildiklerim sadece bu ikisi. Malesef 2600 bütçe artık geçen yılın 1500 lirası gibi 3500 dan aşağı kaliteli model yok malesf Prego macan Safe line moon